Employer branding:  aantrekkelijk werkgever zijn op arbeidsmarkt

Met behulp van employer branding kunt u uw organisatie positioneren als een aantrekkelijk werkgeversmerk. Wanneer u dat op een geloofwaardige en consequente manier invult, gaat employer branding u helpen om sneller en goedkoper de gewenste medewerkers te werven. Uiteindelijk werken de meeste mensen het liefst bij een organisatie waar je op feestjes graag over praat. Maar hoe pakt u dat aan? Hoe gaat u zich onderscheidend positioneren en hoe brengt u dat over de bühne? Hoe zorgt u ervoor dat uw boodschap klopt en aansluit bij uw wervingsdoelgroepen? En welke communicatiemiddelen zet u daarvoor in? Een complexe puzzel die ik samen met ontrafel.

Uitgangspunt employer branding: uw organisatie is uniek!

Iedere organisatie is uniek. Ik help u om de unieke kenmerken van uw organisatie te vertalen naar een onderscheidende kernboodschap die potentiële medewerkers aanspreekt. Van strategie tot de keuze en uitwerking van middelen zoals:

Reacties zijn gesloten.